Det er efterhånden en tradition, at VCM er ansvarlig for DGI Hærvejsløbets start i Aalborg, og i år er ingen undtagelse. I år bliver starten som noget nyt afviklet fra Godthåb Hammerværk i samarbejde med den lokale forening der.
Det betyder, at opgaven for os bliver mere simpel, da vi ikke skal stå for forplejningen, men kun modtagelse af ryttere, udlevering af startnumre, selve starten og markeringer på ruten.  
Det er en god indtægtskilde for vores klub, og dermed får vi mulighed for at give gode tilskud til klubbens mange aktiviteter og samtidig holde kontingentet på et lavt niveau.  
Vi har styr på det meste, så alt hvad du skal gøre er at tilmelde dig her, møde op til en 1-2 timers introduktionsaften den 16. juni kl. 19-20 og være hjælper på dagen for løbet (28. juni 2025). Her mødes vi kl. 07.00 og alle er færdige senest kl. 12.00.  Vi skal finde ca. 20 personer, der vil hjælpe.
Kom frisk!
På bestyrelsen vegne, Anders Thorup, formand